onsdag 26 september 2012

Provsvar

Efter Pappas undersökningar har vi nu fått provsvaren. Det visade sig att han har en tumör i vänster lunga, stor som en pingisboll kanske. Den har även spridit sig så det finns små tumörer i både vänster och höger lunga. Han skall nu få tid för strålbehandling, vilket då skall göra så den stora tumören minskar i storlek och stannar av i tillväxt. Han hade även en bakterie i luftrören och lungorna som han fick antibiotika för. "Fyttifan" för åldrandet och sjukdomar!



Vad roligt att du hittade hit till min blogg. Jag skulle bli jätte glad om du lämnade en kommentar, då vet jag att du varit här och jag kan kika in på din blogg om du har någon. Du får gärna klicka på Gilla på Facebook knappen och följa min blogg via Bloglovin.
Kramar från Moder Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar