söndag 9 september 2012

Livsstilsmässan 2012

Förra året gästades mässan av Terry Evans. Årets stora dragplåster var Jörgen Gustavsson också känd från Tv programmen "Förnimmelse av mord" och "Det Okända". 


Stephanie, Paula, Mamma

Jag hade bokat och köpt 5 biljetter för mig, Emilia, syrran Paula, Paulas dotter Stephanie och min mamma i förväg för att vara säker på att få plats till hans storseans. Han pratade i två timmar om att vara medial, svarade på folks frågor och medlade till 5-6 stycken från andra sidan. Han var väldigt rolig att lyssna på.



Vidare spåddes jag i händerna av en Medial Inutiativ Coach vid namn Lisa. Hon sa inte speciellt mycket, men det hon sa var väldigt träffande. Jag behövde dricka mer vatten, jag skulle bli väldigt gammal, jag hade rätt yrke. Hon hakade sedan upp sig resten av sittningen på att jag har det väldigt tungt just nu, och att detta stressar mig väldigt och får mig att må dåligt. Jag skulle göra klart för mig hur jag skulle gå vidare, antingen genom att fortsätta och acceptera att ha detta "problem" runt mig eller planera för att gå vidare utan "problemet". Hon såg väldigt orolig ut och började svettas när hon pratade om detta och rådde mig gå vidare utan för hon kunde inte se någon ändring. Jag kan ju säga att detta "problem" upptar stor del av mina tankar och min energi.

Jag provade även på Energiterapi där hon påpekade att jag hade problem med bäckenet och hade haft svår foglossning. Jag behövde även rensa min lever och dricka mer vatten.
Paula gjorde en Fokus RF+, ultravågor och radiovågor som aktiverar collagen i huden. Dom kallade det en ansiktslyftning utan kniv.

Emilia gjorde en Aura bild vilken stämde ganska bra med hennes personlighet.
Jag skulle själv gärna utveckla mina mediala talanger om jag nu har några. Tycker sådant här är så spännande.
Vi gick därefter och åt på Restaurang Texas Long Horn. Wow vilka revbenspjäll, stora och goda mums!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar