fredag 7 september 2012

Livsstilsmässan hösten 2011

Förra året var jag och min syster Paula på Livsstilsmässan i Exercishuset vid Heden. Deras stora gäst för denna gången var Terry Evans, känd från Tv programmen "Förnimmelse av mord" och "Det okända" 
Terry Evans
Biljetterna för Terry Evans storseans var tyvärr slutsålda så vi gick på storseans med ett annat medium istället. Det var dock ingen från andra sidan som ville snacka med oss. Jag tänkte att jag ville ju få en skymt av Terry på nära håll iallafall, eftersom jag tycker att han är stört skön. Vi gick därför förbi hans monter lite nonchigt, som om han var vem som helst. Då började han prata med mig. Frågade om jag inte skulle köpa deras nya tidning. Det gjorde jag ju såklart och fick därmed hans autograf på den. Han småpratade lite och sa att jag och Paula var släkt, att jag var blyg (Hmm) och att Paula bossar, att hon är chefen... Ja, vad skall man säga...Kul... Och Paulas yrkesroll är just chef. Skulle gärna gå på hans kurser som han har, om det inte var så jäklans dyrt. Jag är ju nämligen helt troende om att jag är medial, även om jag inte har fått för överdrivet många bevis för det. Imorgon skall jag gå på Livsstilsmässan igen, skall bli så kul. Skriver mer om besöket efteråt för er som är nyfikna.



Vad roligt att du hittade hit till min blogg. Jag skulle bli jätte glad om du lämnade en kommentar, då vet jag att du varit här och jag kan kika in på din blogg om du har någon. Du får gärna klicka på Gilla på Facebook knappen och följa min blogg via Bloglovin.
Kramar från Moder Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar