torsdag 25 oktober 2012

Regn, Hagel, Snö och Party

I dag sken solen, sedan regnade det, sedan haglade det och till sist snöade det. Det är bara att vänja sig vid ett sné vridet klimat. Jag tror ju inte det kommer bli bättre om man säger så.
Utvecklingssamtal för Emilia stod på schemat och efter det så drog jag iväg på smyckesparty från dagochnatt hos min väninna Mariette. Det fanns mycket fint och det var väldigt bra priser, så det blev lite smått och gått. Ja, iallafall ett halsband och en berlock :)
Idag släpptes även biljetter till Melodifestivalen 2013 och jag har nu bokat biljetter till genrepet i Göteborg den 8 februari. Det blir nu femte året i rad som vi skall till Melodifestivalen så man kan ju säga att det blivit lite av en tradition. I år kommer Danny Saucedo och Gina Dirawi vara programledare.






7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja vädret skiftar kan man säga...idag skiner solen igen:)

      Radera
  2. Är det redan på G?
    På med glitterpaljetterna, här ska melodifestivalas ;)
    Jag är inte alls avis på dig som får gå och titta LIVE ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag är inte alls avis på dig som bor i Las Palmas ;)

      Radera
  3. Ja det skall bli kul, synd du inte kan komma på bloggträffen! :)

    SvaraRadera
  4. Vad kul :-) Läste att Sandra och hennes tös också skall på genrepet. Ha det så kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag såg det, fast hon skall gå på dagen och vi på kvällen :)

      Radera