lördag 18 augusti 2012

Det börjar närma sig nu...


Nu börjar det närma sig. Bara 7 dagar kvar innan det bär av till Stockholm och mammabloggkryssningen. Ut på Östersjön skall vi. Börjar känna mig lite lätt spänd inför resan då detta är min första mammablogg träff och jag inte känner en kotte. Ja, jag har ju pratat lite  med Sandra "Ett liv vid havet" som jag skall bila upp till Stockholm med. Med i bilen kommer även Madelein "sexbarnsmamma!" vara. Jag ser såklart jättemycket fram emot detta. Skall bli jätte kul. Kanske dags att börja se efter vad man skall ha med sig. Typ, komma ihåg att ladda kameran, komma ihåg att ta med kameran. Halv-senil som man är.
Fortsättning följer....

Har nog bestämt mig för att jag inte skall åka och se Body Worlds, trots många års önskan att se utställningen. Läs om det HÄR och HÄR. Jag kanske istället får mersmak av mammablogg träffen och vill följa med på Fab Mamas Blog Event i oktober. Vi får se, har ju ett tag kvar på mig att fundera.

3 kommentarer:

  1. Ja, nån Mammabloggträff blir det nog inte för min del, för mina barn är uppvuxna och har egna barn. De har tillochmed vuxna egna barn och några barnbarn.

    Sv: Så roligt att du tycker om mina bilder. Jag lämnar ju aldrig kameran hemma utan klickar och klickar och nåt måste ju bli fint.

    Om du vill köpa en sån borste kan du gå in här: http://www.haromi.se/gummiborstev7medteleskopskaft-p-439.html?cPath=3_67. Jag fick ju min fantastiska borste av min dotter, när jag såg hur effektiv hennes borste var. Hon satte sej vi datorn med en gång och beställde en till mej och betalade den också.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  2. Ja, det gäller att ha med kameran överallt. Tänk nu och förr... vilken skillnad, då det gäller korttagning. Då var det bara att hoppas på att några bilder var bra när man lämnade in rullen. Nu kan man kolla på dem och till och med radera de man inte vill ha.
    Tack för tipset på vart jag kan köpa borsten.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har alltid kameran med mig, när jag ska gå ut om jag så bara ska gå ut med hunden Baloo. Men det är inte ofta jag behöver ta bort så många bilder ändå. Kul om du får nytta av borsten.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera