tisdag 17 mars 2015

Hår i hela huset

Jag och storasyster Emilia har försökt få Sebastian att skaffa lite längre hår nu ett tag. Men näpp det ville han inte ha. Så han har tjatat som en galning om att få bli klippt. Den här 11-åriga killen vill heller inte bli klippt av någon annan än sin arma mor. Dvs mig. Så har det alltid varit och inte mig emot för jag tycker det är rätt kul att klippa. Försökte klippa en annan frisyr som han inte haft tidigare, kort i nacken och sidorna och längre uppe på huvudet med sné lugg. Han var jätte fin i detta men det fick jag snabbt klippa bort. Han skulle ha samma korta frisyr som han haft sedan han var två år. Tråkmåns. Han vill inte heller vara med på bild. Så har det varit de senaste åren och vill man ha någon bild får man ta den i smyg. Så här blir det en bild med lite hårrester istället. Ser inte så mycket ut men det är en hel del och finns numer i hela lägenheten känns det som.
Ha det gôtt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar