torsdag 15 januari 2015

Mätta magar och goda idéer

Då vart man mätt och belåten då. Mötte upp stora dottern för en lunch träff. Det blev Wok Göteborg vid Backaplan. Mycket bra ställe måste jag säga, med mängder av god och varierad mat. Matvrak som vi är båda två lämnade vi stället med tre tomma välslickade tallrikar var :)
Undrar alltid hur andra bloggare får ihop flera inlägg per dag. Det lyckas inte jag med iallafall och därför går det ibland dagar emellan inläggen här. Ibland har jag inte nåt jag vill skriva om, och ibland har jag inte någon ork och lust för det helt enkelt. Krångligt också att ta sig in på datorn för att blogga. Skulle helst göra det helt och hållet från mobilen. Man skulle haft ett hopfällbart tangentbord och en uppblåsbar mus som man lätt och smidigt kunde ta upp ur fickan och koppla till mobilen så hade det underlättat något ;)

Ha det gôtt!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att bloggandet ska vara roligt och inspirerande och för att det ska bli det så ska man blogga på sina egna villkor. Så jag tycker man ska skriva när man känner för det för då blir det mer givande inte bara för en själv utan även för läsarna. :)

    Tack för besöket och kommentaren inne hos mig! :)

    You Rock!!!

    SvaraRadera