torsdag 1 januari 2015

Året som gick, 2014.

År 2014 har bloggandet inte varit prio 1 direkt. Har inte haft någon lust helt enkelt.
Jag har medvetet valt att inte vara för privat i denna blogg. Valt att inte hänga ut mig själv och mina innersta tankar och att inte hänga ut någon annan heller. Dock fick jag nog utav skitsnacket från en gammal vän och skrev i ett tidigare inlägg här ett brev riktat till hen, som tog det på precis rätt sätt, alltså så som jag önskade. Jag är trots allt en aning tacksam, för människans beteende har lärt mig en hel del. Jag borstar av mig skiten från mina händer och börjar år 2015 med nya tag, nya tankar, hopp, idéer & planer.

Jag har under året handskats med en hel del jobbiga privata angelägenheter, men känner att jag kommit en bit fram i positiv riktning. Det känns bra och bättre kommer det bli.

Det värsta jag upplevt under året som gick är att min älskade, fina pappa gick bort i december och vi hade en jättefin begravningsceremoni den 23/12.

Den från mig önskade perfekta planeringen och julstämningen infann sig inte denna julen heller. Fast denna gången av förklarliga skäl. Julafton & Nyår var trots allt jättebra och vi  firade dessa med nära och kära.

Ser fram emot ett positivt och händelserikt nytt år.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar