fredag 5 december 2014

Nytt blogg event på G.

Tycker ni som mig att det är jätte kul att gå på blogg event, då skall ni titta hit. Det finns en hel del anordnare av blogg event runt om i Sverige. En del roligare och mer välplanerade än andra. Jag har varit på några stycken och vill såklart vara med på fler. Lättast för mig är såklart när eventet då ligger i närheten av Göteborg, som är staden jag bor i.

Linda - Hummingbird & Mia - Fredthevov har tillsammans skapat L&M Event. Dessa två pinglor kommer ordna blogg event växelvis runt Göteborg och Stockholm. Snart skall de ha sitt första i Göteborg. Wiiii så kul.
Verkar detta intressant tycker jag att du skall gå med i deras nätverk. Det ordnas redan nu tävlingar och ges fina erbjudanden och rabatter. Du hittar L&M Event på: Bloggen & Fejan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar