onsdag 11 juni 2014

Roliga äventyr

Jag och barnen älskar äventyr. De två stora barnen har varit med i både Scouterna och Friluftsfrämjandet. För deras del har det varit mycket paddling, bergsklättring, skidåkning, snowboard mm. Det häftigaste jag har provat på är River Rafting (forsränning), som jag och stora dottern gjorde i Thailand för några år sedan (se bild här). Har sedan de två små kom till världen inte blivit så mycket äventyr och annat roligt. Så när jag i våras såg ett kul och prisvärt erbjudande på Let´s deal så var jag inte sen med att köpa det. Ville ge de två stora barnen lite rolig egentid med sin mor. Nämligen 1 ½ timmes Segway. Det var uppskattat kan jag lova. Barnen hade dock åkt Segway en gång tidigare när dom var i Spanien, så dom kände sig världsvana och malliga. På min lista hamnar det nog som nr 2 på roliga äventyr. Och jag skulle inte tacka nej till att ha en egen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar