torsdag 15 november 2012

Tecken från ovan...

Det är ingen ordning alls på alla mina foton. Skulle vilja gå igenom dem och rensa bort de dåliga bilderna och sortera och göra fint. Detta har jag tänkt i många år nu men det har fortfarande inte blivit av. Fotona ligger där så fint och väntar på mig i min externa hårddisk. Jag skulle vilja göra i ordning fina fotoböcker åt mina fyra barn. Och så får jag då se tävlingen från Solentro i Sofija Werlin´s blogg och tänkte att detta måste vara ett tecken från ovan ;)


Jag hoppas nu på att få vinna
Denna fina tävling åt en kvinna

Vars fyra barn så glada skulle vara 
Av fotoböcker på sina liv i hyllan kunde förvara

Till min hjälp jag tar en fyrklöver 
Se nu till att ordna vad jag behöver

Så nu håller jag både tummar och tår
Att jag en fotobok får


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar