tisdag 21 maj 2013

Girls Night Out 2013



I fredags den 17/5 var jag på Girls Night Out på Glow, anordnat av Mgroup


Utanför ringlade sig kön lång med förväntansfulla bloggare, bara tjejer såklart. Inne på Glow bjöds vi på dricka och vi fick där mingla runt.



På plats fanns även företagen:

Aviani - med sina ursnygga raffset. Med sig hade de även fyra underklädesmodeller som under kvällens lopp visade olika underkläder samtidigt som de minglade runt bland oss. Det var en sjukt bra idé. Helt annat än att bara se underkläderna på galgen.
Grazette - med sina mycket väldoftande produkter.
Topshop - med snygga kläder.
Lightelegance - gjorde provnaglar och dekorationer till dem som ville.
Dessa företag bjöd på fina erbjudanden tävlingar och en del i goodiebagen vi fick.


Nöjd med kvällen och med en fin Goodiebag åkte jag hem tidigt då jag hade sjuka barn som väntade på mig. 



Stort tack till Mgroup, GlowAviani, Grazette, Topshop, Lightelegance, aloeveradryckenfyndiq, weleda, salongoss och fotograf Lina Börjesson från Linas Foto för alla fina bilder.



2 kommentarer:

  1. Härlig kväll! Synd att man inte bodde närmre!!

    SvaraRadera
  2. Ja, kul när det händer lite roligheter i Göteborg, för min del då så man slipper åka långväga varje gång.

    SvaraRadera